20 December

Ulle planDet är lite självdestruktivt att plocka fram bilder från förra semestern. Jag kan faktiskt inte hjälpa det. Tog en bild med telefonen men tänker av säkerhetsskäl inte publicera bilden och låta er jämföra, det kan bli en för traumatisk upplevelse. Jag låter er leva med den bild ni har och hoppas att efter denna resa kommer allt bli normalt igen. (Don´t think soooo).
Idag skall jag träffa Anna N och Anna L. Mina goa arbetskamrater. Vi har inte setts på skitlänge känns det som. Jag sökte tjänst ledigt och jobbade ingenting. När Anna N och jag kom hem från Thailand så stack Anna L med sin Daniel på en långkörare runt om i världen. När Anna L kom hem från den resan så fick hon jobb på SS som narkons syrra. Vilket leder till att hon jobbar jämt och som jag kan förstå är en tuff uppgift innan man blir varm i kläderna... 
Anna N fixade sin narkos praktik och har ju därmed varit borta från jobbet och g-a-n-s-k-a upptagen med att fixa den. Det är inte lätt. Jag själv har ju bara blitt tjockare och tjockare  och det har inte varit helt lätt att fixa ihop våra dejtar.
Nu har vi sagt att vi får ses en gång i månaden och vi får åka runt och ses lite varstans. Borås/Göteborg/Lerum...
Som sagt idag skall vi ses iallafall. Kul!

Snicksnackade med Aurora idag och det gav mej ingeting. Damen där hade zero förståelse och menade på att jag skulle acceptera fakta. Det var som att ringa till en affär och fråga vad en gurka kostar? Jaha 12 spänn, ja men då har jag ju pengar så det räcker... Det är ju liiiite med komplicerat än så. När jag sa att ag blivit rekomenderad att ta kontakt så visste hon inte vad hon skulle hjälpa mej med. Jag hade ju redan talat om mitt problem men när jag sa att jag befann mej i v 34 sa hon att de inte hade några tider ändå. 
Jag tog namn och sa att jag skall vidare befodra detta till min barnmorska och hälsa henne att Aurora inte kan hjälpa mej.
Hua.

U



Kommentarer
Postat av: Karin Ahlqvist

Du är så himla fin på den bilden! Brun som en pepparkaga!! Klart att du kommer se ut så igen! Din lilla dummer!! Vi ses snart! Jag vill vara brun igen!!

2005-12-20 @ 14:25:15
URL: http://karinahlqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0