Converse All Star


Visst är det är onödigt att köpa märkeskläder till barn. Det har jag tidigare tyckt, jag har hellre köpt dem till mig själv… jag har alltså ändrat mig. Bara efter 3 månader med Erik & Elin så har jag insett att klä upp dessa små godbitar är der roligaste som finns. Jag minns när kusin Clara fick ett par Dieseljeans av sin mamma och pappa så tyckte jag, oj så sött men, ack så onödigt.


Små barn mår bra av märkeskläder!! Deras mammor också.


I påsk gick jag till Skärhamn flera gånger. I centrum finns en liten affär ”Sjöbarn”, som säjer just märkeskläder för barn. Herregud. Jag vet att det kommer bli många, många promenader till Skärhamn.

Inne i affären fick jag syn på ett par blåa Converse – ursöta! Den unga tjejen i kassan visste precis hur som skulle få omkull mej. – ”När barnen sitter i vagnen så är det ju roligare om de har ett par fina skor än bara ett par strumpor”. Ja visst, självklart. Jag föll som en fura. Jag skall ha ett par blå. Har du rosa också? Det glimmade till i tjejens ögon. Jag är den perfekta kunden.


Så nu väntar vi bara på att fossingarna skall bli några centimeter större. Elin och Erik kommer bli så coola i sina fina skor.







sko
Så fräcka!


sol
Solnedgång över Västernäs, Stockevik


hus
Invändigt är nu mamma och pappas hus klart.

Kommentarer
Postat av: Alexanderagnethe

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2009-05-08 @ 10:14:55
URL: http://alexanderagnethe.blogspot.com
Postat av: Josephine

Nu finns jag även som webshop

2009-10-21 @ 13:30:26
URL: http://www.sjobarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0