Shopping

Shopping
Elin och mamma

Det gick ju fint.

Vi parkerade vid Redbergsplatsen och knatade upp till Scrapbook affären. Vagnen fick stå utanför. Efter en stund så märker jag att E*** skriker för full hals och att det står två damer som förmodligen tror att ungarna var övergivna. När jag kommer ut får jag den blicken...

När vi va klara och kommit tillbaka till bilen så sov de små så gott och solen sken så jag bestämde mej för att promenixa ner till Mickes syrras hälsokost affär vid Olskokstorget. Tyvärr hade hon åkt hem. En annan gång.

Eftersom det gick så bra idag så bestämde jag mej för att ta Allum i Partille nästa vecka. Det blir kul!! Då kan vi kolla Polarn och Pyret och byta kläder på Kap-Ahl. Jag förtjänar en ny top/tröja så det kan vi titta på.

Häj´rå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0