Billös.

Jag varit nere på BVC för dagis info. Känns hyfsat avlägset. Det va bra info och nu vet vi ju hur man skall ansöka i alla fall.

 

Ingemars bil står död på uppfarten. Den kom hit och inte en millimeter längre. Jag får hålla mej hemma i veckan. Ulle och jag skall promenera torsdag morgon vid 08:00 och det är det om gäller nu. Promenera…

 

…alltså jag missade mammaträffen i tisdags. Jag ville verkligen men jag hade ingen bil. Idag på BVC va Hugo, Nora, Alma och tvillingarna (de andra inte E&E) och alla hade växt så. Nästa gång e vi hos Kiro igen och då skall kameran gå varm.

 

Det kan va helt okej att va billös. Jag kan då greja med bloggen som tydligen fick sig en liten törn innan ominstallationen. Nu är allt okej men LiveUpdate tar en jäkla tid att uppdatera om man inte har bredband. Och det har ju inte jag…

När man ringer till Telia så säger de –”Nähä har du inte bredband” precis som om det bara va jag på jorden som inte har det. 

 

Snackade med Anna Nylén. Vi skall ju ha lite jobbträff på fredag. Vi ses alldeles för sällan och det kommer bli ännu mindre när hon börjar söva på anestesin i Borås. Sånt är livet men det är lite trist. Kul att hon är så duktig att hon söver men tråkigt för mej att vi knappt kommer ses.

Skall gå på APT den 30/8 och då skall E&E med. Herregud. Anna är ledig men skall gå och då kan hon ta en unge. Sen kan vi luncha och tjöta.

Har faktiskt gjort mitt första storkok med barnmat. Det blev ca tio portioner och jag lagade torsk med potatis, ärter och morötter. Andra koket blir idag, då jag skall göra "Jennies favorit kyckling". Perfekt att komma igång med det. Till och med jag tycker att det luktar gott.


Kommentarer
Postat av: Karin

Längtar efter dracula-kort.

2006-08-24 @ 19:04:41
Postat av: Joachimmariann

Great Site thanks

2008-10-17 @ 11:43:32
URL: http://joachimmariann.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0