Första bilden! WOW

HAHA här kommer första bilden på BABY DRACULA! Så mycket kan jag säga att denna bilden var inte lätt att ta. Erik samarbetade inte direkt!

tand
Ser ni gaddarna?!


Ja igår började barnen få mammas hemlagade delikatesser… Hehe. Torskrätten den gillar de skarpt. Den ser lite rolig ut – alldeles grön för att det är ärter i. Men den som slår en nivå högre är Jennies favvo kyckling. Den är riktigt god. Jag va hemma hos Jennie en gång på en liten tjejlunch och när alla mammorna och gravida Ulle kommer in i köket så tänkte inte bara jag  -”Gud va gott det doftar! Undra vad vi får”… Nähä då, det va inte till oss utan det goda skulle kidsen få. Mammorna fick annat gott. Men de som hade barn och matade dem, där va det en sked till barnet och en sked till mamma. SÅ god va den!

Jag är faktisk ute efter en maträtt till fast baserat på kött. Nu har jag en god på fisk och en på kyckling.

Ikväll är det tjejträff med jobbet. NICE! Karin hämtar mej vid 17:15. Det skall bli så trevligt! Vi skall vara hos Anna på Hisingen. Anna N, Susanne, Karin, och jag. Stina kunde inte. Anna Carin vet jag inte. De andra brukar inte vilja komma så dem skiter vi i. Tar med mej kameran så får ni se imorgon kanske, hur kul det va!

 

Näpp nu måste jag stoppa ungarna i vagnen och ta ut Leo och Milton. De måste få komma ut innan Micke kommer för jag drar ju sen!

 

See ya!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Se upp för Drakula!

2006-08-25 @ 16:41:37
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Karin

Nääää, va taskig du är! Haha! Jag kan tänka mig att han vred sig som en ål.. Haha!

2006-08-26 @ 17:13:44
Postat av: Caroline

Jag har lagat två kötträtter till Alexander, en med fläskkotlett, potatis och morot som fått koka med lagerblad och kryddpeppar. Det var smaskens. Och igår lagade jag köttfärs, potatis och blomkål, den åt han i dag med stor aptit. Den blev inte så snygg i färgen dock... (men man slipper tvätta bort morot - vilket inte går!)
Tar gärna emot recetpet på den där favvo-kycklingen :)
Ha det så nice på tjejträffen!

2006-08-26 @ 18:03:08
URL: http://ninnana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0