Kul kväll

Ja igår va en helmysig kväll med ambulanstjejerna. Vi va hos Anna Larsson. Anna hade ordnat ostbricka och vin. Vi blev fem Anna, Anna, Susanne, Karin och jag. Nej föresten! Vi hade faktiskt två bubblare med från och med nu. Nämligen Ludde och Anton. Karins Ludde och Susannes Anton. Ludde är 3 och Anton är 1 i november. Det gick så bra. Ludde somnade till Barbapapa och lille Anton somnade i mammas famn.

Vi snackade och garvade som vanligt. Det som kom på tal är T-Y-V-Ä-R-R konfidentiellt så sorry. My lips are seald… hehe.  Som valigt glömde jag kameran så jag har inget kort. Ni får föreställa er – inte så svårt.

 

Idag va Micke barnen och jag i Göteborg och kollade på inredning till vårat nya badrum på övervåningen. Det blir Vedum och som tur vi har att just Vedum hade 15% på hela sortimentet tom nästa vecka. Vi är tills på måndag tvungna att veta alla mått för VVS-Bosse skall dra rören…

Vi spånar nu på färg och form och det lutar åt vita väggar, gråa golv och ek inredning... Vad tror ni? Det finns mycket, mycket mer att välja på än för 6 år sen vi byggde huset. Svårt att välja.

Min bil har fortfarande inte blivit klar. Nästa vecka skulle jag behöva bil på onsdag. APT på jobbet och jag vill faktiskt gå. Hopas att det löser sig...

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0