ME I AM STUPID

Nu har jag gjort två jäkligt korkade saker på två dagar.

1. Skulle stoppa in en CD skiva i datorn och har förmodligen inte fått fast den riktigt så den har åkt med in och hamnat inne i datorn. Skakar du på datorn (bärbar) så hör man hur den åker runt där inne...

2. HAr laddat mer Messenger BETA och alla kontaker som inte har messenger hamnade på listan också. Dumt tyckte jag och raderade alla. Bara det att då raderar du alla i din maillista också. Det va jätte många. FAN!

Ni som vet att ni finns med på min maillista!
Skicka mej ett mail så jag kan återställa...
Gäller inte er som har messenger - ni finns ju kvar...
Har men inget och göra så skapar man väl sig...

STUPIDO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0