Julstök in i det sista

Jag hängde på låstet idag, på ICA. Tänkte att om jag är där kl 07 så är det iallafall ingen kö... nähäpp?? Det va minst 20 bilar på parkeringen. Det är lite dåligt att affären inte har Julmust dagen innan julafton. Trots att jag va där tidigt för att slippa trängas, så fick jag åka dit igen lite senare ändå. Korkat!

Vi har städat och fejat och förberett ínför imorgon. Det skall bli mysigt när alla kommer!

glögg

gris
Hemmagjorda!

tomte
Mysfaktor!



I fredags va vi traditionsenligt hema os Kjell och Karin. Det va mycket trevligt! Det är en trdition som faktiskt har hållt i sig i ganska många år nu, det är riktigt kul! En annan sak som jag hoppas blir tradition är resan till Långberget. Det sker vecka 12. Vi har inte varit med förut så det skall bli spännande!

fönster
Juligt i fönsterna.
uggle
Barnen fick gå på mini-ugglejakt!
ludde
Alla fick de leta upp varsin reflex med sitt namn på och fick något spännande i utbyte!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilka mysiga bilder!! Undra om man tycker detsamma i juli? ;) Vilka fina marsipangrisar du har gjort!!

2006-12-23 @ 21:34:49
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Karin

Och grisarna smakade mumms!

2006-12-27 @ 00:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0