TACK ALLA FÖR FIIINA PRESENTER!!!!!

731a289073e

Idag har vi haft lite kalas. Jag är nu 32 år.  Tjocka släkten va här och jag fick fina presenter.
Av mamma och pappa fick jag den sista av de bestick som jag samlat på ganska länge.  Den Sachsiska modellen av äkta silver. Jättefin.

Av Karin och Henke fick jag presentkort på Åhléns. Det skall jag köpa fina servettringar för. Kollade in dom på Allum men nu har jag bestämt mej att såna blir de.

Av Johan och Gia fick jag fina glas från Ittala.

Av Mickes mamma och pappa fick jag en jätte vacker mysfit som Britt virkat själv. Jättefin med svart botten och blommor i alla regnbågens färger. Den kommer bli fin på nya övervånigen som kommer gå lite i svart/grått.

Av Anneli och Michael fick jag en Esprit tröja. Samma som jag har fast olivgrån. Snygg! Kan man ha två av.

Av Ulle och Mats fick jag lyxiga hudvårdsprodukter  från Weleda. En god olivtvål lukagottpåse och
kroppskrubb. Hon säler det i sin Hälsokostbutik i Olskroken.

Av familjen Aiff fick jag hemmagjord äpplemos. Asiatiska kryddor och fin pasta. Gottgott!

5

6

Kommentarer
Postat av: Karin

Det var väl en bra födelsedag!! Tårtorna var supergoa! Jag är fortfarande mätt..

2006-12-31 @ 00:29:42
Postat av: Ullen

Jag tyckte bäst om mammas.

2006-12-31 @ 06:57:32
URL: http://ulrikaahlqvist.blogg.se
Postat av: Anonym

GRATTIS din gamla "Ryggebol-däga"...
GOTT NYTT ÅR på er oxå.

Hoppas Ni får ett 2007 i alla goda tings tecken.

2006-12-31 @ 12:20:10
Postat av: Ullen

Tanx

2006-12-31 @ 13:21:52
URL: http://www.ulrikaahlqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0