Väntans tider!

Det är lite bristvara på fina kort, jag orakar inte engagera mej i att ta några. Men ett fint som jag kan visa är detta Det är från i somras när Micke och jag och våra goa kompisar Jenny och Erik var på Gotland. Här var vi vid Digerhufvud och kollade schyssta raukar. Vi bodde helt perfekt med hundarna på ett litet pensionat som heter Smågårde. Nån mil från Visby. Där va djur välkommna. Eftersom vi hade tillsammans minst 5 hundar så kom damen som ägde pensionatet med kompostgrindar så vi kunde göra en lite inhängnad till doggsen. Det kallar jag service! Hon kom varje morgon och frågade hur vi hade det och tipsade om utflyktsmål.
micke + vovvs
Micke med Figo, Beiley, Milton och Leo Gotland augusti 2005

Jag är fortfarande gravid. Börjar faktiskt nästan att tro att det inte finns någon bebis alls i magen utan bara luft. Micke säger att jag snarkar. Jag gillar inte det. Det är verkligen fult att vara kvinna och snarka. Jag skyller på tjockleken och säger att han ljuger. Jag har inte hört att jag snarkar. Kommer inte tro på det förren jag är överbevisad.
Snart kommer jag kunna visa jättefina blider på bebisar här. då kommer ni bli så matade med nya hyss från Ryggebolsbarnen så att ni kräks.

Hejhej

Kommentarer
Postat av: Karin Ahlqvist

Finfin bild...

2006-01-13 @ 17:11:57
URL: http://karinahlqvist.blogg.se
Postat av: Birgereline

Excellent site. It was pleasant to me.

2010-01-20 @ 10:05:11
URL: http://birgereline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0