GRILLHELG...

…har det verkligen varit denna helg. Fint väder hela helgen och efter mycke pyssel i trädgården så är det gott att äta en god bit mat. Micke gjorde muren färdig och det har tagit ett tagmen så blev det också jättebra. Vi har haft många, långa diskussioner om hur det skulle bli. Kan väl säga att vi fick bestämma lite bägge två. Inte bara jag denna gången…


lam
Micke gjort!

mur
Tog ett tag men nu e det klart. Micke gjort!


I fredags så gick jag ju ner till Ulle och björn för att prata en stund. Vi bjöds på glass med jordgubbar och blåbär. De frågade (innan jag hann) om vi ville grilla en sväng på kvällen. Visst ville vi det. De va jättetrevligt och barnen va nöjda och glada. Linda flög flygande-tefat, Micke kraschade Björns plan i en gran, Ulles ölglas krossades och ungarna ville inte sova (bara Anges somnade).Tyvärr glömdes kameran så inga bildbevis från denna kväll. Det va så trevligt så vi behövde en repris men med plan och tefatflygning. Kvällen efter så kom de upp till oss. Vi grillade igen och hade trevligt. Linda slockande vid Tv:n till Pettson och Findus. Lilla Agnes sov en kvart sen körde hon på igen. Erik och Elin hade en liten konsert på en timme innan de somnade in.


ullex2
Mätta och nöjda.

plaN
Micke testar Björns flygplan.

linda
Linda somnade ifrån Pettson & Findus...

agnes
Agnes hade inga planer på att sova - det va ju party~party.
  


Idag är det söndag och på tapeten står att gräsmattan skall klippas, Micke skall kolla upp ett jobb i Mölnlycke. Handen har läkt ihop så att jag nu kan använda den. Jag vill fortfarande inte blöta såret men  andra grejor kan jag göra. Jag har ingen känsel på över delen av såret skall bli spännande och se om jag får tillbaka den...

hand 
















En vecka sen. Läker fint.

På måndag skall vi på 6 månaders kontroll på BVC klockan 14. Efter det åker jag till Tjörn/Stockevik och är där medan Micke jobbar långa dagar. Johan och Gia + barn är där så det skall bli jätte kul. Hoppas vädret håller i sig.
 













TREVLIG SEMESTER!!!
go
Weeeeiiiiiiiiii!!!!!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Skönt att handen läker så att du snart kan använda den igen. Jag skar mig i tummen för några år sedan (det blev en juldag på akuten!) och det var så jobbigt att inte kunna använda handen tyckte jag. Och nu har man ett snyggt ärr.
Nu åker vi till Öland, jag lovar att rapportera sen om hur stället var! :)
Då sprang vi nästan om varann på BVC idag då, jag var där vid 15.45. Fick också gå till Maj idag eftersom Margareta har semester.
Ha det gott på Tjörn. Vi hörs och ses.
Hälsningar från Caroline & Alexander

2006-07-17 @ 22:54:57
URL: http://ninnana.blogg.se/
Postat av: Joacim

Såg mojsigt ut att krubba sådär. Dagarna nu är ju underbara. Såren läker ;) och alla e glada.

När drar ni till Stockevik?

2006-07-18 @ 11:33:51
URL: http://wehoo.se
Postat av: Karin

HejHej! Är tillbaka ifrån danmark. Synd att ni är på Tjörn, annars hade jag hälsat på imorgon då jag ändå ska till Alingaby.. Puss!

2006-07-18 @ 19:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0