Heta dagar...

På tidagen hade vi träff med mammagruppen och vi sågs hemma hos Carolina och lilla Alma. De bor nere vid Berghult (granne med pyromanen, fast han bor ju på ett annat ställe nu...) i ett jättefint hus och väldigt smakfullt inrett. Tyvärr tog jag mej inte en sväng om och kikade, men det jag såg var väldigt nice. Vi gick en promenade upp till Lensjön och där träffade jag Roger och Kajsa. De bor ju där med sina pojkar. De hade stranden helt för sig själva. Det var varmt. Lite för långt att gå i denna värmen. Erik blev lite ledsen på slutet etersom mellanmålet blev lite sinkat. Men, när vi kom tillbaka fick de och sen va de glada. Carolina hade gjort god paj och vi njöt alla.

På onsdagen kom lillasyster, vi solade och badade i poolen. När Elin och Erik va vakna fick de va i skuggan under parasollen på altanen och när de sov så stekte vi oss.

sov
Kramar snuttisen.

sova
Utsträckt i värmen.

osl
När kidsen nanade så stekte vi våra bleka kroppar...

kiss
Nos mot nos med moster e skönt. Erik visar hur man gör...

På torsdagen åkte vi ner till Lerum och inhandlade en stavmixer. Skall försöka dra ner matkostnaden genom att laga något mål mat till bebysarna. På eftermiddagen kom pappa coh han testade poolen. Elin och Erik fick också bada och de tyckte det va skönt att bli lite avkylda...

pool
Elin och Eriks första dopp i poolen. Elin plaskar och Erik päser...

Kommentarer
Postat av: moffar

Fina bilder bra pool. Kommer snart tillbaka å badar.

2006-07-07 @ 09:06:37
Postat av: Karin

Härliga bilder! Jag vill också komma snart igen!

2006-07-07 @ 11:44:17
Postat av: Caroline

Åh, en sådan pool vill jag oxå ha! Men den skulle ju fylla typ hela vår tomt, så det blir lite dumt. Och grannarna är lite fööör nära :)
Får skaffa en mindre variant till Alexander nästa sommar så får jag väl bada fötterna i den då ;)
Ha en skön helg!

2006-07-07 @ 13:43:03
URL: http://ninnana.blogg.se
Postat av: Ullen

Alla som inte har får komma och bada i våran!!!

2006-07-07 @ 20:10:29
URL: http://ulrikaahlqvist.blogg.se
Postat av: Karlsigrid

I want to say - thank you for this!

2009-01-27 @ 07:55:53
URL: http://karlsigrid.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0