S*u*c*k!

arm                  



















Arm i paket. Hur kunde det hända?!?!


Detta skrivs med pekfingervalsen...

Orkar inte dra historien igen men kort sammanfattat så blev jag biten av en Irländsk röd setter (!!) på utställningen i Tvååker idag. Jag är mest både förvånad och tacksam att jag har alla fingrar och känsel i behåll och att det förutom ett fult ärr, kommer att bli helt bra. Det är vad jag tror. Nu håller vi bara alla tummar för att jag inte råkar ut för någon äcklig infektion (stor risk enl doktor) som tydligen kan vara ganska svåra...
Nu blir det lite konstigt. Micke får flytta fram sina jobb 1 vecka och sen får vi se. Jag kan under ingen omständighet ta hand om E&E de närmaste dagarna. Shit.

Det kan inte bli tydligare än såhär! Nu har jag fått svart på vitt hur snabbt det går när en hund biter. Och hur grymt fult såret blir. Jag blir helt kall när jag tänker på om Elin och Erik skulle få ett bett i ansiktet eller någon annanstans. Jag kommer inte - från och med nu - ta någon som helst risk med någon hund. Inte minst med våra egna, som de små vistas runt hela tiden. Jag kommer aldrig förlåta mej själv om de blir bitna. Nu vet jag hur fort och lätt det går och om det händer något är det bara mitt fel. Jag skall göra allt för att förhindra detta. Det får inte hända!

Godbajs!















Kommentarer
Postat av: Karin

Din stackare!!!!!!!

2006-07-10 @ 13:54:19
Postat av: Joacim

Men vad tusan. Berätta mera för mig vid tillfälle.
Ffa hur Akuten på Varberg funkade. Nä, skämt åsido vill jag veta mer vad som hände...

S T A C K A R S D E J !!!

2006-07-11 @ 16:17:06
URL: http://wehoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0