Äntligen riktig toa igen!

BEFORE

  trivet


AFTER

bad

Vi är nöjda!


Nu kan vi gå på toa och duscha som vanligt. Så här blev det. Jag skall nu bara fundera på om vi skall lämna in luckorna och få dem målade vita eller gråa. Annars är vi så nöjda! De händer grejor på vinden med så snart kan vi sitta och mysa i våra soffor på övervåningen.

 Nu väntar jag bara på söndagen. På morgonen skall jag på ISF utställning och på eftermiddagen har vi bokat bord på ”Svarta Oliver”. Vi är alltsomallt  8 personer. Jag och Micke, Ulle och Mats, Elisabeth och Annika och kanske Jocke och Ewa. Jag kommer strax kunna visa en bild på Robbie Williams...

Ååååååhhhhhh va kul!

flyt

Glada i sina flytvästar som vi hyrt på Räddningstjänsten.




 


Kommentarer
Postat av: Karin

Hehehe! Så fina ungar i västar! Erik ser förtjust ut!! Väldigt fint badrum. Men som sagt, du måste måla om luckorna..

2006-06-29 @ 22:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0