1 Maj 2006


uleclara
"Say cheese"

Erik sov bättre inatt och vi vaknade hyfsat pigga. Johan, Gunilla och barnen kom på förmiddagen och vi fikade och tjötade bort några timmar. Erik och Elin fick ett par fina bodiesar från Eva och Erling, Gunillas mamma och pappa. Vi får ta ett fint kort på bebisarna och skicka upp till dem som tack.


Imorgon är det vardag igen och Micke skall jobba. På onsdag kommer Jennie Marsell och hennes Ida hit och vi kommer nog att gå en långis. Vi har försökt att träffas länge nu men det har kommit annat ivägen hela tiden, men på onsdag kommer dom! Jennie har två Irländska settrar, Chissan och Timotej. Sen brukar Kessie (tror det stavas så) vara med också, det är Jennies mammas hund. Chissan är Leos mamma. Timotey är hans mormor. Kul va!! Jag får ta lite kort och visa er.


I veckan skall jag till Allum igen (!) och shoppa. Micke får vara hemma och vara hemmapappa. Vi måste också köpa nya kläder till Micke. Britt och Annelie kunde passa Elin och Erik så vi kunde handla i lugn och ro. Vi får se.


Jag måste betälla tid hos kotknäckaren. Nu har jag lite svårt att sova pga ryggen. Inte bra. Lika bra att ta tag i det…

barn
Maya Clara Elin & Erik i soffan på 1 maj 2006


Kommentarer
Postat av: Karin

Erik är grande! Haha! De är så fina!

2006-05-02 @ 12:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0