Hej på er alla!


Denna veckan var helt blank i almanackan men på måndagen åkte vi till Jenny och Hanna. Vi gick samma långa runda som sist. Phu!!


PÅ tisdagen kom moster Karin hit. Vi promenerade på Ryggebolbyväg. Hon hade med sig Sally och Sara och hon berättade massa roliga saker.



karin
Moster Karin med oss i soffan.

Onsdagen var vi hemma och det var första dagen som Elin och Erik inte var speciellt glada. Hela dagen va lite kinkig och det kändes som jag kämpade hela dagen för att få dem på gott humör. De sov och åt dåligt. Anneli och Britt kom vid 15 och Micke och jag åkte iväg och handlade kläder till honom. Det blev 3 st fina pikétröjor från Kapp-Ahl och jeans, skjorta och tröja från Boomerang. Erik fick en namnsdagspresent, ett par fina byxor.


På torsdagen vaknade vi upp efter en god natts sömn och småttingarna fick välling 6.30. De somnade om vid 8 och vi fick en trasport från DHL. Vår golvvärme kom och gubben lastade av det på parkeringen. Efter det åkte vi till IKEA en snabbis. Vi köpte nya madrasser till spjälsängarna. Ungarna kommer ha dem så länge så vi köpte lite tjockare.


Imorgon fredag så kommer Jenny och Hanna hit och vi promenerar väl som vanligt.


På lördag skall Micke gräva hos en kusin och jag passar på att åka up till mamma och pappa på Tjörn. Jag hoppas att jag kan åka till Göken och köpa tyg. På kvällen kommer Jenny, Erik och Hanna hit, vi skall grilla och tjöta. Jenny och jag skall dricka vin och drinkar.


På söndag händer något kul. Vi skall börja med babysim. Klockan 11 börjar det och håller på i 40 minuter. Första gången badar man bara i ca 15 minuter men vi måste ju böja någon gång.


Än så länge babysimmar vi bara i badbaljan hemma. Vid 18 så startar vi kvällsbadet, sen är det pyamas, välling och sen sängen. De små somnar så gott så gott!


elin
Elin gillar att kvällsbada. Det finns roliga leksaker som man kan bita i!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Goa bilder på de goa barnen! Vin och en och en annan drink kommer att sitta som ett smäck nu efter nästan ett års uppehåll! Kram

2006-05-18 @ 22:13:18
Postat av: Karin

Ha! Tatt lungt med spriten. Du vet att välling serveras 06:30 vare sig mammas huvud håller på att sprängas eller inte?

Gulligt att jag blundar på bilden!

Kul att du ska åka till Tjörn. Hoppas ni får fint väder!
Puss!

2006-05-19 @ 06:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0