Oj vilken härlig dag!

Elin har sovit HELA natten…ja det är sant. Från 20:00 till 06:00. Micke har satt i Eriks napp några gånger och han sov till ca 04. Så vi kan verkligen inte klaga!!! Som ni förstår så är Elin min bebis på natten och Erik är Mickes. På dagen är bägge mina…
Flodén-gubben kom klockan 8 och kollade var de skall bryta upp fasanden någonstans. De kommer på onsdag och börjar.

Klockan 12 kom Jennie och Ida. Vi promenerade inte utan vi fikade istället. Ida har blivit så stor (tyvärr glömde jag ta kort). Elin och Erik fick varsin present,
så fina Esprit kläder.
På altanen satt vi i solen och fikade i nästan tre timmar. Vi måste ta fram utemöblerna för slutet av veckan och hela helgen skall bli fantastisk. 
Jag vill ha en god bränna så de måste fram nu, E & E sover så gott i vagnen nu så jag kan gott sitta där och steka mej.

Kiro från föräldragruppen ringde och ville ha promenadsällskap. Skall föreslå måndag till henne. Gud vad jag går just nu. Jag går och går och går och går och går och går…
kj
Erik med sina kaniner.



Kommentarer
Postat av: Alexmargrethe

God bless you

2009-05-20 @ 09:13:46
URL: http://alexmargrethe.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback