Aludden providore

Idag hade vi träff nere vid Aluddens lekplats. Vi sågs klockan 10 och det va ett gäng där. Anna och Ulle P va redan där när jag kom. Strålande väder och lite kallt intog vi gungorna. En pappa i Nettans mamma grupp med sin pojk Anton kom förbi och hejjade. Jennie och lilla Ida och "Magen" kom, lite sent anslöt Aiffllarna och vi gick väl i princip och intog Aludden providore direkt. Elin och Erik va hungriga.
God mat och gott sällskap hade vi en mysig stund där. Det är mitt nya favvoställe.

1b
Lilla Ida.

1c
Anna (tittar till Max) och hennes syster. Ulrika och Moa syns inte i bild... 

1a
Aifflarna hugger in på den goda maten.

Jag och barnen packade in oss i bilen och drog till IKEA. Lite trist att åka själv och jag gjorde ett halvdant försök att få med men Anna och Ulle. Eftersom de visste att jag skulle dit så tänkte jag väl att de hade väl sagt till om de ville hänga på. Ett säkert kort är ju lillsyrran, ett snabbt samtal och Karin fick starta i 110 km, för att hänga på. Inte dåligt. Vi plockade snabbt det vi skule ha och styrde sen mot caféét. Det va mysigt på IKEA och det va lite julstämning.

2f
LillMicke

2e

2a
Visst e vi sööööta????

2c
Erik kan jag få smaka?

2b
Av denna? Haha, ta om du kan!!!

2d
Moster tänk snabbt!!!!!

2d
Gapa!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka söta barn!!! =)

2006-11-10 @ 22:58:57
URL: http://www.kanelbulle.blogg.se
Postat av: Karin

Hehe. Han dillar med mig ju..

2006-11-11 @ 14:44:58
Postat av: Anonym

De e ju stora nu bebbarna Ullen...
Hur går det så fort?

2006-11-12 @ 18:57:11
Postat av: JK

Aludden har förändrats sen man gick i 2A där...

2006-11-12 @ 22:01:35
Postat av: Maria

Hej Ulle!
Vilken go sida du har, va duktig du e! Blev tipsad av Winge. Kul att ni vann oxå! Kram på dig!

Postat av: Juliushanne

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2009-02-13 @ 09:24:02
URL: http://juliushanne.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0