Djurfrågor!

Ett inlägg från tjejsnack igen. Denna gången handlar det om djur... (Tack Magdalena, http://www.magdis.se, för hjälpen med veckans frågor!)

Har du några husdjur?
Jajjamen vi har två hundar och en katt. Leo och Bailey bor här. Bailey är inte våran hund utan den är Jennys. Sara som är min bor hos mamma för där är servicen mycket bättre och sängarna mjukare.

Vad har du haft för husdjur?
Undulat som hette Gullan och en vandrande pinne och hette Putte. Putte blev jag på slutet rädd för så han fick flytta ner till Öppen förskola där lillasyster Karin gick när hon va liten.

Vad hette ditt första husdjur?
En katt som hette Måns.

Vad har du alltid velat ha för djur?

Jag har ALLTID velat ha en häst. Men det är mycket jobb och dyrt. Vi får se någon gång i framtiden.

Om du fick vara ett djur i ditt nästa liv, vad skulle du då vara?
Spelar ingen roll bara min matte blir min mamma, då vet jag att jag får det hur bra som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0