Min barndom...

Insamlingen till Rosa bandet är avslutad. Vi kom inte upp i 1000 kr som jag ville men 750 kr är inte fy skam. 1000 TACK till Johan och Gia i Stockholm, Karin Ahlvist, Mamma och pappa och familjen Aiff!
Ni gjorde en bra insats för forskningen. Verkligen.

Jag har gått med i något som heter "tjejsnack". Det kommer frågor varje vecka som jag skall svara på!
Här kommer v. 47 frågorna... Veckans frågor kommer från Sandi (http://www.sandithedisposableteen.se)


Barndom
· Hur såg du ut när du var liten? 
  Inget hår. Har inget kort.
· Vad var din favorit lek/leksak?
  När jag va liten hade jag en dockvagn som jag tyckte vädigt mycket om.
  Min docka hetter Ida och kunde blunda.
· Vem var din/dina bästa kompis/kompisar?
  Cicci var väl den jag lekte med mest. Vi cyklade rätt mycket och vi cyklade över hela Lerum.
  Cissi hade alltid penar och hon köpte godis till oss två.
· Berätta om nåt speciellt barndomsbus eller barndomsminne du gjorde som liten!
  Ringde heta linjen. Det va jätte spännande. En gång hade vi bestämt träff med ett par killar på     Pizzeria Capri. När vi sitter där kommer mamma. Hon jobbade på kvällspatrullen på den tiden. Hon såg   mej inte. Tror jag!!
· Hur mycket vägde du och hur lång var du när du föddes?
  3070g och 47cm.


Kommentarer
Postat av: Mamma Lena

Nej jag såg dig inte på Pizzeria Capri MA

2006-11-21 @ 13:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0