Två år går så fort...

Ja nu är det två år sen vi åkte p en riktig tjejresa till Kambodja/Thailand.
Lite bilder som får mej att känna lukter och minnas en väldigt rolig resa!
Blir det någon ny?
Anna och Gun???


munkar
Fnissiga munkar som oxå ville titta på solnedgång.

solnedgång
Vacker solnedgång. Sen blev det kolsvart.

ankorwat
Morgonen därpå så såg vi Ankor Wat i soluppgången. Mycket vackert.

ankorwat

ankor

trion
Gänget. Jag, Gun och Anna.

gunulebåt


annaaonang


eldkille
Eldkilla underhöll på stranden. Kväll efter kväll...

mcdonalds
Favorit i repris. Mat som anstår vita kvinnor.

korallstrand
Vacker korallstrand.

ullebåt


gunulle


annaulle


koh lanta
Egen strand på Koh Lanta

kohsan road
I vimlet på Bankoks backpackergata.
 Kohsan road.

hejdå
Tack flickor gör gott sällskap.
Vi sa att vi skulle göra en ny resa när vi fyller 40.
Det är bara 8 år kvar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Vännen!
Gud vad härligt att titta på bilderna och minnas våran resa. -we allready have a taxi ! -But you can change....
Yeees...
Det fanns mycket vackra gamla saker att titta på i Kambodja, kan nästan inte förstå att vi har varit där. Ja vi får resa igen förr eller senare.

2006-11-24 @ 23:05:35
Postat av: Gunsan

Hallå darling!

Aaaah, vad jag längtar tillbaka, självklart skall vi åka igen! Ring så bokar vi biljetter!!

Kram kram

2006-11-26 @ 03:05:22
Postat av: Ullen

Jag visste väl att ni va på! Gött! KRAAAMMMM

2006-11-26 @ 09:45:01
URL: http://www.ulrikaahlqvist.blogg.se
Postat av: Junitjej

Åh, vad underbart det där såg ut! Jag måste också åka till Thailand någon gång. Jag har en kollega som är där nu (två veckor). Hon kommer vara brun som en pepparkaka, när hon kommer tillbaka lagom till jul. ha det gott!

2006-11-27 @ 20:29:03
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0