På G igen...

KLICKA HÄR OCH GÅ TILL ELIN & ERIKS ROSA BANDET SIDA OCH SKÄNK PENGAR!!!





Feber, snuva, hosta och öroninflammation har börjat släppa greppet och vi återgår så smått till det normala. Nästa vecka kan vi nog göra roliga grejor igen som att hänga på ner till kyrkis.

 

Ludwig Lindstrand som fyller 3 år 4 oktober (!!) har kalas idag men vi fick lov att hoppa över detta pga av VilleVirus... Han får sin present någon annandag. 

 

Idag har i alla fall de små satt sig på tvären. De ville inte sova, inte äta, bara leka. Trots att John Blund kom ibland så ville E&E inte hänga på.

Det resulterar i att jag inte kommer längre är till frukosten. Eftersom vi inte är på väg någonstans så jobbar jag mej inte heller för att komma ur pyjamasen… Micke skrattar när han kommer hem, han fattar hur det varit bara genom att kolla om jag har låst upp dörren som han låser när han åker på morgonen…

 
elinmätt
Vill inte ha mer...

erik mätt
Fy fabian va jag e´mätt!


Elin sätter sig upp själv och kryper på sitt eget vis, med hjälp av armen och ena benet. Det går undan… Hon har en tand i underkäken + ett liiiitet risgryn bredvid påväg.  Elin försöker resa sig upp mot saker. I badbaljan, inför Mickes och mina ögon, reser hon sig plötsligt upp. Hon ser lite ut som Kajsa Anka i kroppshållningen. Elin sover gott mestadels av natten. Några avbrott är det när hon tappar nappen eller tar ut nappen med handen och inte sätter in den i munnen igen.

 
elin inte sova
Vill inte sova...

Erik ha 6 tänder. Två nere och fyra uppe. När jag skall pilla ut något han stoppat i munnen får jag passa mej för han biter – hårt!

Erik har hitintills varit nöjd med att antingen sitta eller ligga. Lägger sig ner fixar han själv, men han ser helst att vi sätter honom upp. TILLS IDAG! Idag har han satt sig själv upp och ”hasat” fram på egen hand. OBS då att han inte rullat… Erik sover också hela natten, i stort sett, med undantag då han fastnar i spjälorna med fötterna.

 
erikintesova

Fy fabian va jag är pigg...


I helgen så är m in fria dag på lördag. Micke har sin på söndag. Jag vet fortfarande inte vad jag vill göra. Kanske tar mej en sväng till stan. Eller inte. Vi får se.



händer
Elin, Erik och mamma.

Kommentarer
Postat av: Johan

Så dj-vla gött. 1-0 till Sverige.

2006-10-07 @ 20:57:20
Postat av: Carina

vilka härliga bilder! dem små dem kan! :)

2006-10-07 @ 22:00:58
URL: http://inha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0