Barista mjölk! WAY TO GO ARLA!!!!

Arla har kommit med en ny mjölk, Barista mjölk. Den är särskilt framtagen för alla konstnärer bakom cafédisken. Arla Baristamjölk har en fetthalt på 2,6 %, som visat sig vara optimal för att få fram ett krämigt, följsamt och fylligt skum. Det blir ett lättarbetat skum, lagom söt mjölk som ger en sammetslen, blank yta av de finaste microbubblor. Allt för att lyfta fram kaffe, te, chokladsmaken på bästa sätt. Naturligtvis innehåller den samma nyttigheter som vanlig mjölk.
En sånhär kommer jag handla in till varje helg så jag kan sitta på min altan och dricka latte macciato med kanel eller chokladpulver hela sommaren! HURRA!

image799
Bilden stulen från: en mammas dag

Kommentarer
Postat av: Åsa

Har aldrig ens hört talas om att det skulle komma nån ny mjölk!
Men det låter och ser ju onekligen gott ut!
Kram på dig!

2007-04-03 @ 19:39:57
URL: http://solskuggan.se/sickan
Postat av: Anonym

Hej!
Jag har provat och det blev jätte bra!

2007-04-05 @ 21:02:50
Postat av: Stefanmelissa

A exceptional happy site!

2008-12-04 @ 13:22:14
URL: http://stefanmelissa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0