Lerum Energi ute och cyklar!

När jag kom hem från lekplatsen stog Lerum energi I hålet som Micke grävt för den nya stolpen. Haha. Han kom inte loss och jag hade inte tid (lust) att hjälpa honom. Grannen Karins pojkar hjälpte honom loss med bilen.

image802

Elin har fått låna denna gudomliga ÄKTA Ralf Lauren klänning. Den kommer sitta fint på midsommarafton! Åh den är så fin! Mina Lacoste skor kom som de skulle och de sitter så bra. Nu skall jag bara ha tag i ett par snygga brallor till så blir jag vårfin!

image801

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken söt klänning!!
SVAR TILL ULLEN: Roligt att du tycker att det är kul att jag bloggar igen. Nä, det blev inget frieri i Paris, men jag TROR det inte dröjer länge till innan det blir något....

2007-04-05 @ 22:09:41
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Olafjeanett

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2009-10-05 @ 10:50:16
URL: http://olafjeanett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0