Lille Leo!

40020-1156


Idag lämnade vi Leo på Blå stjärnan. En supertrevlig vetrinär som jag skrev upp namnet på. Han va så pålitlig. Nu hoppas jag att de inte hittar pågot på kontrast rtg så jag får hem honom igen.

Vid 14:30 kom Alma och hennes mamma hit. Vi lekte i Erik och Elins nya rum och hade det mysigt. Carolina hade stekt plättar som de små mumsade i sig med god aptit. De fick h-e-m-m-a-g-j-o-r-d jordgubbssylt. MUMS!

När jag va gravid och inte kunde röra mej kollade jag mycket på tv. Mycket. Jag följde varenda såpa och jag sappade runt på 3:an 4:an och 5:an. En såpa som jag blev lite beroende av va "Glamour". I såpan dog Taylor. Hon blev skjuten eller knivdödad. Idag kollade jag igen när barnen sov och Taylor har återuppstått! WOW! Det är såpans underbara värld.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Klart lille vovven kommer hem pigg igen!

2007-08-02 @ 22:48:56
Postat av: Jenny

Jag håller mina tummar stenhårt för Leo! krama barna!

2007-08-02 @ 22:54:01
Postat av: Josh Holloway

Nice security code. Does it work?

2009-12-18 @ 08:49:32
URL: http://josh-holloway.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0