mils långa kööööer

Jag har inte använt min väkarklocka på flera år, den har liksom inte behövts för E&E vaknar runt 7 så det där sköts ju av sig självt. Idag så skulle vi till Valda Sandö och köpa två cykel sadlar. Jag hade sagt till gubben som sålde dem att jag skulle komma mellan 9-10. Idag vaknade jag av mej själv och jag kollade på klockan. Gahhhh 8:30. fattade direkt att jag inte kommer ligga tidsmässigt bra till. Gick upp och kikade in till barnen. SOM SOV!! Jag fick väcka dem... AHA?? Jag vet inte om det har hönt förut eller om det är någon ny vana? Tiden däremellan och till att vi satt i bilen gick inte helt spikrak. Väl i bilen och påväg mot Kungsbacka ringde jag säljaren och meddelade att vi skulle nog bli lite sena. I Lindome är det totala bilköer och det rullar på i snigelfart. Eftersom news-knappen va på så fick jag reda på att det asfalterades på Valda avfarten i Kungsbacka och att köerna va lååååååååånga. Oh my! Inte bra... 10:20 va vi framme vid rätt hus och gubben stog ute på uppfarten. Vi betalade och åkte hem. Eftersom ditresan tog så lång tid så hann vi inte med Freeport i Kungsbacka. Jag kan inte fatta att de lägger asfalt mitt på dagen. För en olycka accepterar jag ett stopp. Men asfalt. Näääää! Det görs på natten.

Nu har vi en cykelstol här hemma och två på landet. En till skall köpas till Mickes mountainbike. Det går inte med en vanlig. Och jag måste hitta en bra och billig cykel.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Trist med bilköer!

2007-08-10 @ 15:24:37
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Karin

Du fick dina sadlar iallafall!

2007-08-10 @ 18:07:04
Postat av: Anna

033-259010
0739-386296
Kram på dig och din underbara blogg. Vet inte hur jag skulle ha överlevt en tarmoperation på 6 timmar utan att läsa bloggen för att få tiden att gå. Tack du är bäst /Anna

2007-08-10 @ 18:18:26
Postat av: Junitjej

Vilken är din favoritårstid?

2007-08-10 @ 20:51:16
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Joacim

Hallå, då hade det gått prima med avfart Lindome, ut mot kusten och Säröleden ner till Vallda trekant. Shyrre med sadlar till kidzen... Skaffa en bra cykel, hjälm på alla [bli familjen blomlåda] Och kolla skruvar ofta så de sitter... Tjillevipp!

2007-08-11 @ 18:23:06
URL: http://wehoo.se/xx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0