Spännande värre!

Nu har vi vatten och telefon igen! Ibland undrar jag om detta huset är sant. I 6 månader har vi haft olika problem med el, tele, vatten, åska och jag har sakert glömt något. Nu skall allt iallafall vara åtgärdat och jag slipper önska att jag bor i lägenhet.

Idag har det varit full fart på vår väg iallafall. Först kom slamsugarbilen och Erik och Elin gjorde stoooora ögon. Sen kom Borrfirman och de hade oxå en stor bil och de kikade nyfiket. Sen kom faktiskt en polisbil, modell större glidandes förbi men där hann jag inte med kameran tyvärr...


baj
Slammkillen vinkade och Elin och Erik stog blixt still!

borr
Storögt kollade de borrfirmans bil backa upp på infarten.


Ikväll kommer Dennis, Maire, Kjell och Karin och deras barn. Vi skall ju åka till snön ihop och vi skall över en pizza planera lite.

Kommentarer
Postat av: carina

jag kan tänka mig att det är kämpigt med alla dessa ting som krånglar. jag hoppas nu att allt fungerar. kul är det i alla fall när de små kikar nyfiket på vad hantverkarna gör. :)

2007-02-16 @ 17:23:08
URL: http://inha.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vad gulligt det ser ut, när barnen kikar ut!!!

2007-02-17 @ 13:38:35
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0