Rätt svar!

Här kommer rätt svar om mej!

1. Jag har bott på 10 kvadrat utan el, toa & kranvatten i ett helt år?
 SANT. Jag och Micke bodde i en gammal Skanska barack på 10 kvm när vi byggde vårt hus. Något som jag aldrig skulle göra om igen fast när jag tittar tillbaka på det så hade vi rätt kul. Nu är baracken ombyggd till hundhus och våra hundar har bott där ¨på dagarna när vi jobbat.

2. När jag va liten soalde jag, naken, på en trottoar i Göteborg?
SANT! Japp det va jag och en annan tjej som tydligen fick för oss att steka våra kroppar på Lilla Torpsgatans trottoar. Den liggar nära Delsjövägen.

3. Jag har aldrig varit i Oslo?
SANT! Fortfarande inte varit där.

4. Jag gillar att bada tångbad?
FALSKT. Man kan nog säga att jag hatar tång. Vet inte riktigt varför att jag tycker detta är så himla äckligt. Får lite panik när jag vet att det är under mej. Vill liksom simma väldigt horisontellt när det är mycket tång.

5. Jag ogillar skalbaggar?
SANT. Ja jag tycker inte om de små jäklarna. Någon gång på höstkanten, precis innan dom dör så blir som sega och faller omkull och blir liggande på rygg. Då ligger dom där och sprattlar och visar magen, jag skulle vlija hjälpa men jag vågar inte. Det kryllar av skalbagge-lik på våran lilla skogsväg vid den tiden. FY!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Attans också, jag svarade fel.
Igår kom min stegräknare bara upp i 10137 steg. Jag hoppas på fler idag.

2007-01-05 @ 14:53:00
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Pallas

Det är hopplöst att hjälpa skalbaggarna! Jag har försökt, men de trillar över på rygg igen. Tror att deras tid är ute liksom...

2007-01-06 @ 08:52:02
URL: http://www.pallas.blogg.se
Postat av: Sigurdnikita

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2009-01-28 @ 09:25:02
URL: http://sigurdnikita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0