back in my home

Hemma igan!
Efter massa dagar på landet med regn och rusk (inte alla dagar men måååånga) så kapitulerade jag och drog hem. Jag orkar inte med detta skitvädret. Tänk va härligt vi hade det tidigare i somras med 33 grader varmt och sol i strandbrynet vid sjön Färgen... *suck*
Imorse panikpackade jag alla väskorna och knödde in allt i bilen. Ungar katt och hund stuvades in och V70:n stog på två hjul i kurvan och vi hastade hem.

Ett snabbt stopp på Coop I Kungälv. Jag såg ju så söta Snobben kassar som jag bara va tvungen att köpa. När det kommer till Snobben har jag svårt att inte köpa (nu säger min pappa hohohoho inte bara snobben) för han är så söt.

Har saker att berätta om och lite bilder att visa. Men det kommer ikväll för nu orkar jag inte. All tvätt skall pakas upp och så.

Soooo long!

Kommentarer
Postat av: Karin

Välkommen hem.

2007-07-26 @ 15:47:11
Postat av: Junitjej

Vad kul att du är hemma igen!!

2007-07-26 @ 19:45:56
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0