inte den bästa morgonen

image1060

Igår la sig barnen senare än normalt och jag själv tidigare än normalt så egentligen borde förutsättningarna va de bästa. Men icke.
De små vaknade okristligt tidigt och eftersom de normalt sett underhåller varann så jag kan vakna i min takt, blev jag förvånad när Erik gallskrek från start. Jag störtade in och han lägger upp ett gapskratt mot mej, Precis som han visste att jag "blev lurad". Trots det så verkade båda ha vaknat på totalt fel sida. Klockan 9 gav jag upp och frågade om de ville ha nappen och vila lite. Två små reser sig och knatar mot sovdörren och inom 3 minuter är det totalt knäpptyst. Idag gör jag nog ett nytt försök att få tag på skor. Jag tar nog Coop på backaplan istället. Jag får se hur länge E & E sover och hur humöret är sen.

GODMORGON!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Inte lätt att vara liten ibland...eller mamma:)Hoppas humört är på topp på dom små sen och att du hittar några skor.Ha det fint!

2007-07-02 @ 10:32:35
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Joacim

Japps, hoppas dagen fortsätter bättre än den okristliga starten, fastän jag tycker du tacklade det bra ändå... :)

2007-07-02 @ 12:43:36
URL: http://wehoo.se/xx
Postat av: Junitjej

Hoppas de somnar gott ikväll!! Hoppas du hittar några skor.
Vad fint du har gjort det härinne på din blogg!! Just det, stegutmaningen som du utlovade 1 januari är nu över. Den skulle vara till 1 juli och jag klarade den. Man skulle gå minst 70 000 steg/vecka och det har jag gjort. Ha det bra!

2007-07-02 @ 19:05:28
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej!
Känner igen både ansiktsutrycket och tröjan!

2007-07-03 @ 08:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0