Lista igen...

snott från eMeN. TACK.

Nämn något som gjorde dig glad igår: När Elin lägger handen på min axel och säger: Nojajjigojja dollittelite.
Vad gjorde du kl 08 i morse? Pusslade.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Det jag gör nu, surfar.
Det sista du sa högt? Vet inte, varit tyst i 2 timmar eftersom barnen sov. Men jag snackade med Karin i telefonen och vi sa nog okej hejdå.
Det senaste någon sa till dig: Erik sa innan han somnade: Oh pappa! Pekandes på uppfarten.
Vad har du druckit idag? Ahmad te. Lyx te.
Vad var det senaste du åt? Lax med pesto, fullkornpasta och broccoli.
Vad var det senaste du köpte? New York karta och en till infobok.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit.
Vad är det för väder hos dig nu? Ösregn.
Godaste glassmaken? Italiensk choklad. Yummy.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Japp!
Sover du tungt? Stenhårt.
Drömmer du mardrömmar? Inte så ofta. Däremot gör Micke det.
Trivs du med ditt jobb? Ja det gör jag.
Favoritklädsel? Jeans och linne.
Favoritlåt just nu? En gammal med Keith Urban
Vad ser du om du tittar till höger? En urdrucken the mugg en telefon och ett bord.
Vad gör dig glad just nu? Att vi skall ha en rolig eftermiddag jag och barnen.
Vad ska du göra härnäst? Lekplats med barnen.
Höger el vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Soft. JAg har ju rast.
Favoritgodis? Alltså choklad.
Kläder just nu? Jeans och linne.
Sommarplaner? Softa, softa, softa.
Hur många kuddar sover du med? Två.
Spelar du ngt instrument? Nej.
Morgon eller nattmänniska? Morgon. Utan tvekan.
Vad är viktigast för dig? Erik, Elin och Micke.
Är du kittlig? Om jag vill.
Snarkar du? Nej (jo ibland, Micke säger att jag gör men jag komemr aldrig att erkänna)
Stjärntecken? Stenbock
Äckligaste insekten? Spindlar
Stökigt el välstädat? Jag är en stöka. Micke är pedant så det brukar ordna sig.
Längtar du mest efter just nu? Trippen till Legoland.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Kul, den har jag också gjort=)Ha det fint!

2007-07-12 @ 15:31:59
URL: http://rospinglan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0