Pussel e´ kul

40020-1100
Elin har kommit på detta med pussel. De som jag köpte på Ica kan hon redan. När hon väl kom på grejen fixade hon pusslet direkt. De pusslen vi fick av mamma är lite svårare de har inte en bild som visar var de skall ligga. Men pekar jag vart så fixar hon att få dit den. Hon gillar det verkligen.
Erik däremot förstår inte det roliga i att pussla. Han visar att det är en katt eller en bil och så lägger han den eller alltihop i en stor hög.

Inatt har jag sovit på soffan. Leo är lite krasslig. Han kräks och har svårt att bajsa. Jag vet ju att han åt något konstigt när han och kumpanen drog iväg häromkvällen. Tillbaka kom han rund som en boll. Vad han hade käkat har jag inte någon aning om. Den natten sov han i hundgården för jag va rädd att skiten skulle komma upp igen på natten. Det gjorde det inte så jag trodde det va ok. Morgonen därpå, öppnade Micke sovrumsdörren och möttes av de otrevligaste. Han sa: -Ulle din hund har kräkts - mycket...

Natten va iallafall lugn. Leo och jag har sovit sked och han verkar ok.  Jaghar dock lite skallebank och ont i ryggen.

Nu är klockan snart 9 och det är dags för mellis.

Kommentarer
Postat av: Karin

Elin är smart. Erik är street-smart.

2007-07-13 @ 23:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0