tradera hajen - de e jag

Istället för att bara köpa köpa och köpa så har jag nu gjort ett seriöst försök att tjäna lite stash på sånt som inte används längre av olika anledningar. Amningskudden som är nästintill oanvänd går riktigt bra och nu är jag nöjd med resultatet. Pyamasen vill jag ha lite mer för och jag hoppas på fler bud. Lexingtonprylar på tradera burkar dra iväg i höjden. Så jag hoppas.

Vi skulle träffa Karin med Ludde,  Ulle med Linda, Agnes och Hanna, Carolina med Alma på Aludden idag men just nu öser regnet ner och vi får väl se hur det blir. Nästa vecka planerar vi ett besök på Bushuset.


Taa daa!


Kommentarer
Postat av: Gustavbeatrice

I really enjoyed my visit. A great site

2009-03-11 @ 12:12:36
URL: http://gustavbeatrice.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0