Yihaaaa! Favorit i repris.

Idag inhandlades en pool modell större. 6,5 kubik... fina fisken!!
Jag skulle till varje pris sätta upp den och jag tvingade Micke att hjälpa till. -"Nä jag klarar inte detta Ulle", sa han när knotten attakerade. Jag tvingade honom att fortsätta med orden -"Äh va fan, vi gör detta snabbt"! Men...jag fick ge mej. De va helt skoningslösa mot pannan och jag gav upp. Gahhhh!


11.30

11.30
Leo vill du bada?
Skräckordet "bada" och Leo springer ut på vägen och lägger sig platt.


40020-991
Såhär skall det bli!

Kommentarer
Postat av: Moffa

Kommer så fort den är klar YEEEpIIIII

2007-06-12 @ 10:32:47
Postat av: Annelie

Härligt med pool. Vi köpte en ny större häromdagen vi också:-) Bra för barnen också, då jag tror dom blir simkunniga fortare.Mina lärde sig jätte tidigt (då jag hade en nedgrävd 40 kubikare tidigare när jag bodde med minstingens pappa).
HA en strålande dag i solen. Här hemma är det idag blåst efter en otroligt mullrande natt.

2007-06-12 @ 10:52:03
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Karin

Jag kommer när den är fylld och jag blir erbjuden jordgubbs-shakes!!

2007-06-12 @ 16:31:28
Postat av: Helen

Härligt med pool modell större:)

2007-06-12 @ 20:54:46
URL: http://hilajns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0