Härlig dag på stan.

image779Idag har vi haft en heldag i Gbg, jag och barnen. Jag fick nya dojor och barnen fick nån sorts lego fast som stora bitar. Vi träffade Jenny och Hanna. När vi åkte hem så stannade vi hos Nettan och barnen och lekte någon timme. Vi va hemma vid 18 så heldag kan vi ju säga att de va med tanke på att 18:30 så låg de i sängen och sov... Tråkigt för Micke. Men han tar den säkert imorgon bitti klockan 06 när de vill gå upp (i värsta fall). Så får jag sovmorgon....
Nej nu är det ätar kväll som gäller. Jag har varit jävligt duktig denna veckan och hållt mej till sund mat  och promenerat långt och mycket så en pizza kan inte skada.
Imorgon är det fix i trädgården som gäller. Lilla Lisa fyller två och vi skall på kalas kl 16. Så en present skall inhandlas. Trevlig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilka snygga dojjor!!

2007-03-30 @ 22:11:49
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Therese

Låter härligt, en heldag i Gbg, det skulle jag också vilja =)
Vi har bekanta där så vi kanske ska ner. Det är ju bara en för vacker stad tycker jag

2007-03-30 @ 23:56:00
URL: http://theaa.blogg.se
Postat av: Therese

Ha, ha vad gjorde jag när jag gick ner i vikt.
Jag var enormt motiverad.
De första tre veckorna följde jag GI, inga kolhydrater. Eftersom jag ökade på träningen började jag även äta kolhydrater men tänkte på GI, fullkorn istället för vanligt. Bättre och nyttigare mat med mycket träning.Inge godis eller skräpmat, vissa klarar av att äta godis en gång i veckan, inte jag.
Jag var oerhört taggad, målmedveten men det försvann då jag började äta godis och slisk nyårsveckan. Jag trodde att jag kunde sluta den 1 januari men det kunde jag inte, tydligen. Aldrig mer godis för mig tyvärr =)

2007-03-31 @ 00:03:35
URL: http://theaa.blogg.se
Postat av: JK

Kolla in dessa sötingar!

Postat av: Karin

Tuffaste skorna!

2007-03-31 @ 02:09:06
Postat av: Robota

i love this page keep it up.

2010-01-08 @ 10:05:12
URL: http://robota.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0