Underbar helg!

Fredagen avlöpte finfint. EN förmiddag på aluddens lekplats och en lunch på Providore efter. Eftermiddagen lekte vi med lera och sen avslutades den på Vattenpalatset. Micka hade ansvar för kvällens middag och det blev pizza. Ulle och Björn och alla ungarna hängde på. jag blev vinsugen men eftersom det va ambulansjobb på lördagen så va det ju inte någon idé att ta sig ett glas. ETT glas gör säkert inget men dricker jag ett vill jag gärna dricka ett till. Det skulle ju vara så pinsamt om alkomätaren skulle ge utslag.
Lördagen va trevlig. Lite lagom med skador och köringar. Inte alltför allvarligt. jag jobbade över 1½ timme och fik skynda hem för att kl 19:30 åka tillbaka till Alingsås igen. Dennis och Marie kom med den geniala idén att gå ut och äta. Vi hamnade på Lindgrens krog i Alingsås. Starka rekomendationer! SÅ himla god mat! Dyrt men gott!
Idag har vi varit i Göteborg en stund. Ungarna fick riktiga mössor och jag handlade lite (lite) scrapgrejor! Vägen utanför är klar! Den blev otroligt bra! Nu kan snön komma!

Kommentarer
Postat av: Karin

Två likadana inlägg...?

Kul att läsa om er helg iallafall.. Nån fredag vill jag också följa med till Vattenpalatset.. :D

Själv åt jag fisksoppa i fredags och kollade på film. I lördags var vi på fest hos Sofie och söndagen var bara slapp! Idag ska jag städa och jobba natten. Fullt upp!

Puss

2007-11-05 @ 10:31:00
Postat av: Junitjej

Hoppas du visar några scrap-resultat här på bloggen!!

2007-11-06 @ 18:43:01
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0