Gött o veta, eller????

Jag har:
[x] Mamma
[x] Pappa
[ ] Styvmamma
[ ] Styvpappa
[ ] Styvsyskon
[x] Bror
[x] Syster
[ ] Brorson
[ ] Systerdotter
[x] Mobiltelefon
[ ] Eget badrum
[ ] Eget rum
[ ] Swimmingpool
[ ] Hot tub
[x] Gästrum
[x] Dator
[x] TV
TOTALT: 8

[ ] En säng lite större än normalt
[x] Mer än 4 par skor
[x] Solglasögon
[ ] Klocka
[x] mp3spelare/iPod
[ ] En fungerande PS2 (Just nu!;)
[ ] Nintendo Wii
[ ] Xbox som funkar
[ ] Nintendo 64 som funkar
[ ] Gameboy/ Advance
[ ] Gamecube
[ ] Nintendo ds
TOTALT: 3

[ ] Poker-bord
[ ] Basketkorg
[ ] Hockeyspel
[ ] Biljardbord
[ ] Pingisbord
[ ] Fooseball
TOTALT: 0

[x] Nattduksbord
[ ] Stereo på rummet (räknas en 32" widescreen-tv?)
[ ] CD spelare
[ ] Har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller Hollister/ AE
[ ] Dina föräldrar har gett dig kreditkort/atm kort
TOTALT: 1

[x] Jobb/sommar jobb
[ ] Shoppar minst en gång i veckan
[x] Har dyr parfym
[x] AIM/MSN
[x] Kamera/video kamera
[x] Telefon
TOTALT: 5

[x] Skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling
[ ] Gitarr/trummor/basgitarr
[ ] Piano/Keyboard
[ ] Något annat instrument
[ ] Varit på en kryssning
[x] Rest utomlands.
[ ] Haft en personlig tränare
[x] Dyra smycken
[ ] Träffat en kändis
TOTALT: 3

[x] Platt/locktång
[ ] Har varit i en slagbur, som är till för baseboll
[ ] Har 1000 spänn på dig just nu
[x] Kreditkort, debetkort eller bankkort
[x] Rest i Europa
[ ] Varit på Hawaii
[ ] Varit i USA
[x] Varit i Asien
[ ] Varit i Australien
[ ] Varit i Afrika
[ ] Varit i Sydamerika
TOTALT: 4

[x] Föräldrarna har bil
[x] Jet ski/båt
[ ] Husbil/vagn
[x] Jag har en bil
TOTAL: 3

[x] Hemmagjord mat nästan varje dag
[ ] Suttit i en limo (ÅKT om jag får be...;)
[ ] Suttit i en helikopter (ÅKT om jag får be...;)
[x] Äger en videokamera
[x] Egen laptop
[x] Egen stationär dator
TOTAL: 4

TOTAL SUMMA: 31

1-23 = Ghetto-kid
24-33 = Vanlig
34-40 = Bortskämd brat
41+ = Överklass-snobb

Kommentarer
Postat av: Gurkiss

Kul att läsa....

jag lånade med mig denna och länkade dig..

2007-10-29 @ 19:57:10
URL: http://gurkiss.com/wp
Postat av: Kaiaida

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2009-09-23 @ 11:27:42
URL: http://kaiaida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0