Det är så konstigt

att jag inte gillar att åka bil fort längre och att jag inte gillar att finnas i spetsen längst fram med näsan ner i något som är hemskt. Varför är det såhär? Är lite ledsen för att jag tvekar om detta verkligen är min grej. Det roligaste med hela passet va att visa lille Olle ambulansen. En liten pojke vars lillasyster va sjuk och va på BKÖ. Pappan och lille Olle stog utanför och kollade in det mest spännande som fanns nämligen ambulanser. Jag gjorde hans dag genom att låta honom sitta på båren och i stolen och bakom ratten. Han fick sitta bakom ratten och trycka på den blå knappen som gjorde att blåljusen gick på.
Hela tiden vill jag hem till Erik och Elin. När jag kom hem och Britt och AnnBritt hade åkt så gick jag in och pussade och klappade dem när de sov. Dom är det bästa som finns! Och Micke förstås.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det är inte konstigt alls. Det har med ditt barnafödande att göra. Tror många känner precis som du...likaså jag. Tror det är något inre. En rädsla att något ska hända.
Ha det gott!

2007-09-09 @ 23:40:30
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Karin

Håller med Annelie... Men du har ju massor av saker du kan göra! Ambulansen är inte allt.. Du har ju ändå jobbat med det i över 10 år..

2007-09-09 @ 23:57:00
Postat av: Karin

Fast det ÄR roligt att köra bil fort. Iiiiiiih!

2007-09-09 @ 23:57:23
Postat av: Pa

Det har nog med att göra 10 år då kan man vilja göra något annat.Men att vara ambulanssyrra är tror jag absolut är din grej. Du har alla de förutsättningar som behövs för att vara proffsig och nu när du blivit mor så kommer ytterligare en dimention till som gör dig ännu bättre. Men alla jobb så känns det ibland bättre och ibland sämre.

2007-09-10 @ 13:11:25
Postat av: JK

Måste nog invända mot tjejjerna och hålla med gubben. Tio år på samma arbetsplats e lång tid. Man har varit med om mycket o det mesta e sig likt. Samma ambulans, samma arbetskamrater. Utryckningarna är väl olika men så länge ingen dör så är en bilolycka alltid bara en bilolycka. Pappor kan också tröttna på jobbet ibland trots att vi inte har varit med om nåt "barnafödande". Jag längtar också hem till C o M. Sen e det ju höst o det blir mörkare för guds skull. Vi är ju svenskar och SKA känna svårmod den här tiden. Det är ju trots allt tio månader till sommaren. Ha det gött! Kämpa på syrran! Bro

2007-09-10 @ 23:42:57
Postat av: joacim

Det är normalt Ullen, du är förbi gränsen att tuta och köra är det viktigaste i livet. Tyvärr kommer inte alla ens i närheten av dit.
När man väl kommit därhän, blir man lät trött på alla gorillor som älskar spela hjälterollen.

2007-09-11 @ 13:08:50
URL: http://www.wehoo.se
Postat av: Ullen

Okej, jag åker väl på lite till då innan jag kollar om det finns något roligare.

2007-09-11 @ 13:54:34
URL: http://www.ulrikaahlqvist.blogg.se
Postat av: MA

En gång i tiden sa du till mej att du skulle kunna tänka dig skolsyrra, hade passat dig, åsså juni, juli, augusti/ MA

2007-09-20 @ 08:51:34
Postat av: Sigmundmichelle

Great site, keep up the great work

2009-08-25 @ 13:21:30
URL: http://sigmundmichelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0