potta

image1266Jag skall handla en potta idag. Skall inte börja potträna dem ännu men eftersom deras intresse för mina besök på toastolen bara har ökat så tänkte jag att smyga in en potta och se va de små tycker om den.

Klockan 17 skall vi va på vattenpalatset. Vi skall träffa Alma, Carolina och Axel. Det är en familj från föräldragruppen. Alma och Carolina träffade vi ganska mycket men nu har Alma börjat dagis och Carolina är tillbaka på jobbet så nu blir det inte så ofta. Fast det blir väl vad man gör det till. Som idag. Skall bli mysigt.

På lördag blir det Borås djurpark för vår del. Micke skall spränga här hemma och då flyr vi fältet. Sist han sprängde så kraschade en ruta... hihihi.

På söndag blir det jobb för min del. Ambulansen i Vårgårda 9-17. *torkar svetten i pannan* Måste börja jobba ihop NY-pengarna.

Kommentarer
Postat av: Helen

Vilket späckat, roligt, helgschema ni har:) Jodå, jag kämpar på. Har noll koll på hur länge nu (har det redan gått 30 dagar!?!), får väl bläddra bland inläggen i min egen blogg för att hitta startdatum för mitt drogslut.

2007-09-07 @ 14:08:29
URL: http://hilajns.blogg.se
Postat av: Annelie

Det är inte fel alls att få dom att sätta sig då och då på pottan. Övergången blir nog så mycket enklare då.
Är dom torra på mornarna när dom vaknar, så är det en god tid att börja på =)
Hoppas rutorna håller denna gången och att ni får kul i vattenpalatset.
Ha en fin helg!

2007-09-07 @ 19:15:51
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Karin

Du är så duktig som jobbar på för att komma till NYC. Igår preliminärbokade vi kyrkan till fredagen den 11 april. Men de skulle ringa oss i början på nästa vecka och säga ABSOLUT. Iiihhh!
Puss
Ps. Jag ska också jobba extra idag..

2007-09-08 @ 11:58:00
Postat av: Eivindkarolina

Nice site, keep up the good work!

2009-08-13 @ 07:48:05
URL: http://eivindkarolina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0