Träna igen!

image1300På fredag skall jag till Lerums sportcentrum och träna. Gruppträning. Det skall bli kul. Tur att Karin drar med mej på lite sånt annars får jag inte tummen ur. Men nu köper jag ett 10 kort och det skulle då betyda att jag kommer klämma in ett bodypump, bodystep eller step pass från kl 11:30 på måndagar, fredagar bodystep kl 11:30. Sen finns det tidiga pass också men jag vet inte om jag kommer få till det på dem för de ligger så himla tidigt. Runt 07. Sen finns det ju pass på em också men det fyndiga är ju att ta dem på dagen så jag slipper på kvällen. Det fins en poäng oxå. Att jag lämnar Elin och Erik på KidzInn. En mjukstart inför lämnade på dagis. Jag finns i lokalen och personalen hämtar om de små blir ledsna. Fast de blir nog inte det eftersom de inte brukar bli det annars. Hade det varit Mike som gått så hade de fått panik när han gått men inte mamma inte.

Kommentarer
Postat av: Karin

Du är så duktig! Fan va bra!

2007-09-25 @ 23:53:56
Postat av: PA

Då blir vi ju träningskompisar fast tränan å ja e ju där på mån å tors

2007-09-26 @ 08:13:55
Postat av: Junitjej

Kul att du börjar med träningen!!!

2007-09-26 @ 10:43:36
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: JK

Härligt sis! Gött o se dej!

2007-09-26 @ 19:39:21
Postat av: Rayanoda

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2009-03-05 @ 14:42:58
URL: http://rayanoda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0