Torsdag!

Jetleggen ställer till mer problem för mej än jag kunde ana. Jag sover skitdåligt och är så himla trött på dagen. De ordnar säkert upp sig men det är lite trist. Elin och Erik är hemma från dagis igen. Elin hade en jobbig rethosta och det kändes fel att lämna ner henne. Efter som hon inte sov natten till onsdagen pga hostan så blev hon ju jättegnällig på fm. Jag missar 2 utbildningsdagar och det är ju inte så bra - men vad göra??

Jag har ju bara varit borta i 5 dagar men jag märker att barnen lärt sig nya saker under tiden jag varit borta.

ELIN

Vi sitter i bilen påväg hem från dagis och hon säger spontant 1-2-4-5-8-9.

ERIK

Står och leker i vardagsrummer med en traktor och sjunger ABC du e mina tankar.

Kommentarer
Postat av: Karin

Sjunger han schlager redan?? Hm.. Vad har pappa lyssnat på när mamma har varit borta? Hm.. Hahaha! Kram

2008-04-17 @ 14:36:27
Postat av: joacim

Schlager unge... Undrars vad som gömmes i ditt dna...

2008-04-23 @ 19:16:03
URL: http://www.wehoo.se
Postat av: Mortenlilly

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2008-11-10 @ 10:12:20
URL: http://mortenlilly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0