Arkitekt...

Nä och det är nog tur det. Men min bild av ett pepparkakshus liknar inte det som du kan köpa färdigt på Ica utan det skall vara lite mer Hans och Greta och då får man baka själv. Sen skall det va sjukt mycket godis på. Så mycket godis som möjlig på så lite pepparkaksyta som det bara går. Ungarna skall ju liksom stå och dregla nedanför och inte få röra alls... Ett annat krav är att det skall vara färgglatt. Då skall ni veta att det inte är klart ännu, det skall till mer tomtar och silver kulor i mängder. Här skall det pyntas. Men... frågan är om jag får ihop detta nu. Det satt ihop en gång men jag hade för lite kristyr och det räckte inte till taket. Jag råkade stöta till och ena väggen lossade. Eftesom klockan va så sent och jag inte vågade annat än att lägga det ner så får vi se om det funkar en gång till. Gör ett sista försök ikväll och jag skall ladda upp med skitmycket kristyr så jag inte står där med taket igen. Vi får se om ni får ett färdigt resultat...

Förresten ser ni något som är fel på någon utav bilderna???





Kommentarer
Postat av: Number nine on Melon Lane

Oj oj vilket pyntat hus! Kul att få se det färdigt... :)

2008-12-19 @ 16:28:34
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: M

Gud så gott det ser ut =)

2009-01-13 @ 12:14:31
URL: http://ebajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0