2 års kalas del I avklarad.

Idag har Elin och Eriks alla kompisar hälsat på och grattat. Det va Nora, Ludde, Lisa, Linus och de tre systrarna Linda, Agnes och Hanna. Korv och tårta serverades i långa banor och när alla gått va det två trötta barn som nästan bad om välling och sängen. MItt i all snurren glömde jag av att ta kort. Jag filmade en liten snutt (efter att ha bett alla sjung en gång till) men annars glömdes det bort. 
 
Istället får jag visa bilder från fredagens bad med farmor och farfar. Tyvärr blev det bara två kort innan kameran dog. Har lixsom inte haft jätte flyt på den fronten.

Imorgon är det kalas igen, kl 15 kommer hela familjen och då blir det baluns igen. KUL!

image1550

image1544
Erik och Elin fick paket av Christer och Maja.

image1545
DVD-filmer och cd-sagor.

image1546
Elin tok-busar på vattenpalatset.

image1547
Hon hoppar i till mormor som tar emot.

image1548
Elin 2 år!

image1549
Två trötta men glada barn! 2 år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0