Antibiotika kortison och lite annat

Hå-hå jaja.

Efter ögoninfektionen hoppade de små baskiluskerna upp till bihålorna och ställde till det. Skulle kört lite Sinova under helgen och blivit bra tänkte jag och började knapra på paketet. Men efter 4 nätter med kass sömn och dunkande bihålor så fick jag bokat en tid på jouren i Alingsås.

När jag sitter där i väntrummet med feber, dunkanade huvud och allmänt kass så kommer det fram en donna som tydligen känt igen mej från facebook. Jag har då råkat adda henne av misstag i fredags (jag trodde hon va någon annan som jag kände). Hon kommer fram för att "reda ut saker och ting". Jag blir hyfsat överrumplad och vet inte vad jag skall säga, jag får typ fram; men vem e du då? Nu i efterhand så fattar jag inte hur hon kunde med att gå fram till mej. För det första! Ville hon inte adda mej så är det ju bara att skita i det. Jag kräver ju inte direkt någon förklaring från de personer som nekar mej på facebook. För det andra. Jag satt på akuten för att jag va sjuk. Det borde hon fattat och inte börja dividera med mej där jag satt i mitt feberrus. Det hela va ytterst pinsamt.

Kväller fortsatte iallafall hemma hon familjen Aiff. Jag va tveksam till att gå men efter att jag tagit avsvällandemedicin och kortisonspray så kändes det direkt bättre. Jag gick med och vi blev bjudna på kyckling med ris och grönmögelost. Gott.

Micke och jag slutade i soffan, som vanligt.

image1528

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, den tjejen verkar ju fett störd i huvudet.. Jag har "dragit caset" för mina kompisar och alla har kommit överens om att hon har stabila problem med att särskilja "internet och verklighet".. Jaja, sanningen kommer säkert till henne nångång också... Problemet är väl att det känns sådär att det är henne man åker till när man är sjuk... Halleluja! Tar är vi är bäst, Ullen. Puss

2008-01-13 @ 04:08:41
Postat av: Carolina

Din stackare! Jag lider med dig! När barnen är friska så blir du risis, vilken otur du har.

2008-01-13 @ 16:00:02
Postat av: Junitjej

Hoppas du mår lite bättre nu!
Vilken människa! Donnan borde ju bara strunta i att du hade addat henne.

2008-01-13 @ 19:46:17
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: PA

Vad är adda? så man kan hänga med på fejsbokken

2008-01-13 @ 19:53:26
Postat av: Ullen

Adda = lägga till eller acceptera.

2008-01-13 @ 21:26:06
URL: http://www.ulrikaahlqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0