Solig underbar dag!!!!!!!

Vi vaknade till en underbar dag. Jag anade väl att det skulle bli fint väder eftersom himlen va stjärnklar och det va kallt igår kväll. Solen orkade upp över våra trädtoppar runt 12 och vid 14:30 va vi nere på Aluddens lekplats. Vi stannade till kl 17 och kalla och rödnästa tog vi en fika på caféet tvärsöver vägen, hoppade vi in i bilen och körde hem.

Håll nu tummarna för att det går bra imorgon. Det bli nämligen dagis imorgon och jag hoppas att det kommer gå bra. När jag frågade Elin om hon ville till dagis så sa hon NÄÄÄÄÄ... :( Vi får väl se. Hoppas att det går fint. Det blir en lång dag för dem iallafall 8-16. Jag hoppas att jag kan sluta lite tidigare...

image1563
Alma, Erik och Elin tar en paus med Digestive och Festis.








Kommentarer
Postat av: Noahella

Very well done site! Please keep up the good work.

2008-12-01 @ 17:14:46
URL: http://noahella.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0