Stor fet smäll

Ja. Ena ögat ser ut som jag åkt på stryk. De andra är på god väg det med. Klockan 15:30 har jag en tid hos Dr. Hallerbäck. Det är nog en bra idé.

Inskolningen idag gick bra. Efter samlingen sa jag hejdå till Erik och Elin. Nu åker mamma. Vinkar ni? De vinkade och ropade Hejdååååååå! Elin hade frågat efter mamma en gång men då hade fröken Mia sagt att mamma kommer sen. Hon accepterade det och lekte vidare. Det är en bra början. Imorgon skall jag gå iväg innan samlingen. Alltså vara borta 1½ timma. Håll tummarna alla!

image1524
Erik skjutsar Felix.

image1525
Våra duktiga glada barn!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Det lär inte skönt. Hoppas du fick något mot ögonen.Va skönt att det går bra på dagis.Jag tyckte det var underbart när min började där.Då visste man att hon var nöjd efter dagens äventyr. Själv fick jag lite tid till annat också =)
Hoppas din kväll blir bra, trots ögonproblem!

2008-01-09 @ 16:59:39
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Karin

Hej!
Jag har ju sett bildbeviset på ögonen.. Ajajajajaj!

E&E är så duktiga!

2008-01-09 @ 18:46:57
Postat av: MA

Hoppas det går lika bra idag med E&E, momo nena

2008-01-10 @ 08:53:29
Postat av: Junitjej

Vad bra att inskolningen på dagis går så bra!!
Vad fint du har gjort det här på din blogg!! I really like!
Ha en trevlig helg! ♥

2008-01-11 @ 06:25:35
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Fagber

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2010-09-15 @ 07:52:26
URL: http://fagber.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0