Varma dagar!

Det är så underbart väder och jag njuter i fulla drag. Micke är hemma och sliter den stackarn. Han har fått EN dags semester! Jag planerar ligga kvar här till och med söndag, då får jag åka hem och tvätta. Här finns ju möjlighet att tvätta och så men jag väljer att tvätta hemma eftersom det skall bli lite sämre väder.  

Idag sov ungarna till 7:30!! TACK för det. Idag har de inte sovit någon middag så jag hoppas att det inte vaknar kl 06 utan tidigast 07:00...please...

Imorgon skall jag ta kort när Erik och Elin hoppar från ångbåtsbryggan. Det är minst en meter kanske 1½ meter. Det är på djupt vatten så de badar med flytvästarna på. De är verkligen helt tokiga i att bada hoppa och simma runt. Jag tycker det är perfekt att de gillar vatten och är vattenvana. Får se om det blir bildbevis imorgon!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: joacim

Det vill vi se bilder på.

Vilka underbara dagar det varit i Väster just denna vecka... Tänk 10 veckor sådan sommar... Då kunde det fått regna lite på nätterna...

2008-07-04 @ 23:22:31
URL: http://www.wehoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0