Direkt rapport Varbergs kurort...

Visst ar det sjukt att jag ens vill koppla upp mej pa internet nu nar vi ar har mej Micke gor det han helt vill (sova) och jag
jag det jag tycker ar kul, blogga.
VI kom hit runt 12 efter att ha irrat runt i Varbergs Cetrum en stund. Vi snurrade vis kallbadhuset en lang svanginnan vi kollad pa en karta och fick fattat att det lag nere vid Apelviken. Naval, vi kom in och mattes av massa manniskor som slapar sig runt i grona frotterockar coh har badtofflor pa fotterna. VI bytte okm och hoppade i bubbelpoolen direkt. Sen har vi sprunit inoc h ut ur basun och ner i kallvattenpoole, upp igen och ner i saltvattenbassangen. Mellan varven dricker vi kolsyrat vatten.

Klockan 16 ar det massage och da skall vi va dar jag och Micke.  Jsg skall njuta
Detta ar det basta vi gjort sen Gud vat nar!!!!!!


BYe bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0