Lilla Esther!

Ungarna kollar på Molly och jag slappar i soffan. Jag har en förkylning på G och känner att jag borde kurera mej med någon men jag vet inte vad. Idag har vi lite på tapeten men inget är 100 spikat så vi väntar faktiskt på svar...

Rida på Facita
Leka med Familjen Nilsson/Larsson
Köpa matta (har mailat nuvarande mattägare och frågat om de har tid)
Mamma och pappa kommer och käkar med oss

Jag följer en blogg som heter "en bulle i ugnen" och ja den handlar om en tjej som skall ha barn. Men det är inte därför jag läser utan hon har en hund som heter Esther som skelar. Hon publicerar ibland blider på Esther och jag tycker de är super roliga!


Lilla Esther!


 


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Haha vad gullig du är. Tack! :)

Det är bara att låna på.



Ha en härlig söndag! Kram

2008-11-02 @ 11:39:51
URL: http://annlouise.blogg.se/
Postat av: joacim

Hihi, sicken liten sötis... Vovven alltså...

2008-11-02 @ 17:33:21
URL: http://www.wehoo.se
Postat av: Karin

HAHAHA! Åh, jag gillar Esther jättemycket!

2008-11-03 @ 23:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0