Musse katt blir tjockare och tjockare...

Han sitter här och tigger hela tiden. Snäääälla ge mej mat. Så fort jag går ut i köket så galopperar han efter och drar om i ingången till köket och hoppar i höjd med kylen och i samma stund som han landar på köksbänken sätter han sig ner och lägger på "ge-mej-mat-blicken". Imorse va inget undantag och jag kom faktiskt på att han faktiskt är likadan varje höst. Han tjockar helt enkelt på sig inför vintern. Det är ju betydligt kallare nu och han skall ju klara sig ute.

Kommentarer
Postat av: Karin

Ge stackaren lite mat då!! Han är så söt och go. Jag kan passa.

2008-10-19 @ 07:18:50
Postat av: Junitjej [Vinn en anteckningsbok!]

Jag tänker precis som katten. Jag måste ju klara vintern (och tar en chokladbit till).

2008-10-20 @ 18:23:36
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0